ΚΛΙΜΑΤΙΚΗ ΑΛΛΑΓΗ, ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ

ΤΡΙΑΝΤΑ ΧΡΟΝΙΑ ΠΡΟΦΗΤΕΙΕΣ ΥΠΕΡΘΕΡΜΑΝΣΗΣ ΤΟΥ ΠΛΑΝΗΤΗ (του W. Beatty)

earth g8eb663ffa 1920 - Σόλων ΜΚΟ
image_pdfimage_print
earth g8eb663ffa 1920 - Σόλων ΜΚΟΤο NBC News διαφημίστηκε πρόσφατα μια  έκθεση της Διακυβερνητικής Επιτροπής του ΟΗΕ για την Κλιματική Αλλαγή  (IPCC) που λέει, “Η ευκαιρία να εξασφαλίσουμε ένα βιώσιμο μέλλον για όλους στη Γη χάνεται”. Ανέφερε επίσης, «Υπάρχει ένα παράθυρο ευκαιρίας που κλείνει γρήγορα για να διασφαλιστεί ένα βιώσιμο και βιώσιμο μέλλον για όλους». Αυτό εκφωνήθηκε από τον Manish Bapna, Πρόεδρο του Συμβουλίου Άμυνας Φυσικών Πόρων: «Αυτή είναι η πέτρινη ψυχρή αλήθεια που διατυπώνεται στην ακαταμάχητη επιστήμη από τους κορυφαίους ειδικούς για το κλίμα στον κόσμο. Οδεύουμε προς την καταστροφή και μας λείπει ο χρόνος για να αλλάξουμε πορεία».

Αυτός είναι ο ίδιος ΟΗΕ που έκανε λάθος πριν από 34 χρόνια, όταν ο Noel Brown, διευθυντής του γραφείου του ΟΗΕ για το Περιβάλλον στη Νέα Υόρκη, είπε ότι «ολόκληρα έθνη θα μπορούσαν να εξαφανιστούν από το πρόσωπο της γης με την άνοδο της στάθμης της θάλασσας, εάν η τάση της υπερθέρμανσης του πλανήτη είναι δεν έχει αντιστραφεί μέχρι το έτος 2000».

Η Fiona Harvey,  περιβαλλοντική συντάκτρια  στον  Guardian , λέει: «Οι επιστήμονες έχουν δώσει μια «τελική προειδοποίηση» για την κλιματική κρίση, καθώς οι αυξανόμενες εκπομπές αερίων του θερμοκηπίου ωθούν τον κόσμο στο χείλος της αμετάκλητης ζημιάς που μόνο η γρήγορη και δραστική δράση μπορεί να αποτρέψει». Ανέφερε μια έκθεση από την IPCC , την οποία αποτελούν οι κορυφαίοι επιστήμονες του κλίματος στον κόσμο.

Και πάλι ο ΟΗΕ.

Το CBS News  επικαλέστηκε μια μελέτη  του ατμοσφαιρικού επιστήμονα Δρ. Walker Ashley στο Πανεπιστήμιο του Βόρειου Ιλινόις, ο οποίος προβλέπει καταιγίδες όπως αυτές που έπληξαν το Μισισιπή, σκοτώνοντας αρκετές δεκάδες ανθρώπους, θα μπορούσαν να γίνουν πιο συχνές λόγω της κλιματικής αλλαγής.

Αλλά αυτές οι πληροφορίες δεν πτόησαν τον Ομπάμα από το  να αγοράσει  μια έπαυλη δίπλα στον ωκεανό στο Martha’s Vineyard. Το σπίτι των 7.000 τετραγωνικών ποδιών είναι μηδέν πόδια πάνω από την επιφάνεια της θάλασσας και περίπου ένα τέταρτο μίλι από τη θάλασσα.

Η εκπρόσωπος Alexandria Ocasio-Cortez (DN.Y.)  δήλωσε το 2019 , «…απαιτείται επείγουσα ανάγκη για την αντιμετώπιση της ανθρωπογενούς κλιματικής αλλαγής, προειδοποιώντας ότι θα «καταστρέψει τον πλανήτη» σε μια δωδεκαετία εάν οι άνθρωποι δεν το κάνουν αντιμετωπίστε το ζήτημα, ανεξάρτητα από το κόστος». 

Αφού το AP κατέρριψε την πρόβλεψή της, προσπάθησε να την επαναφέρει,  γράφοντας στο Twitter , “Αυτή είναι μια τεχνική του Ρεπουμπλικανικού κόμματος, να κάνουμε “έλεγχο αλήθειας δηλώσεων” σε σαρκαστικές και χιουμοριστικές δηλώσεις. θα έπρεπε να έχεις την κοινωνική νοημοσύνη ενός θαλάσσιου σφουγγαριού για να πιστέψεις ότι είναι κυριολεκτικό το ότι ο κόσμος θα καταστραφεί σε μια δωδεκαετία. Αλλά οι Ρεπουμπλικάνοιο είναι βασικά ο Dwight από το The Office, οπότε ποιος ξέρει.”

Τα κεντρικά της γραφεία είναι ένα λεπτό με τα πόδια από το μετρό. Ωστόσο, η αρχική εκστρατεία της Alexandria Ocasio-Cortez έκανε κράτηση αυτοκινήτων 1.049 φορές, συμπεριλαμβανομένων 26 σε μία ημέρα. Παρά το γεγονός ότι ο σιδηρόδρομος υψηλής ταχύτητας ήταν ο ακρογωνιαίος λίθος της πολιτικής της για το Green New Deal (GND), χρησιμοποίησε το σιδηροδρομικό δίκτυο 18 φορές, σε σύγκριση με 66 φορές που χρησιμοποίησε αεροπλάνο. Η απάντησή της: “Το Green New Deal έχει να κάνει με συστημικές αλλαγές — όχι με προσωπικές πρακτικές υπερκατανάλωσης καυσίμων”.7 74 19 - Σόλων ΜΚΟ

Τώρα επικεντρώνομαι στον ένοικο του Λευκού Οίκου Αν και ο Μπάιντεν δεν έχει κάνει προφορικές προβλέψεις, οι ενέργειές του καταδεικνύουν τι πιστεύει ότι θα συμβεί εάν η κλιματική κρίση δεν υποχωρήσει σύντομα.  Ο Μπάιντεν είπε , «[η υπερθέρμανση του πλανήτη] είναι η μοναδική πιο υπαρξιακή απειλή για την ανθρωπότητα που έχουμε αντιμετωπίσει ποτέ, συμπεριλαμβανομένων των πυρηνικών όπλων».

Ο Μπάιντεν δημιούργησε μια  Εθνική Ομάδα Εργασίας για την Κλιματική Αλλαγή  με τις θέσεις εργασίας της (μεταξύ άλλων) να :

  • Μειώσει τις εκπομπές αερίων του θερμοκηπίου στις ΗΠΑ κατά 50-52% κάτω από τα επίπεδα του 2005 μέχρι το 2030
  • Πετύχει παραγωγή ηλεκτρικής ενέργειας 100% χωρίς ρύπανση από άνθρακα έως το 2035
  • Φροντίσει για οικονομία καθαρών μηδενικών εκπομπών έως το 2050
  • Παράξει  40% των οφελών από τις ομοσπονδιακές επενδύσεις στο κλίμα και την καθαρή ενέργεια σε μειονεκτούσες κοινότητες

Ο στόχος του Μπάιντεν για το 2021 επιδίωκε το 50% των πωλήσεων νέων οχημάτων έως το 2030 να είναι ηλεκτρικά οχήματα (EV) ή plug-in υβριδικά. Από πού πιστεύει ότι προέρχεται ο ηλεκτρισμός;  Επί του παρόντος , το 0,2% παράγεται από φωτοβολταϊκά πάνελ, ενώ η αιολική αντιπροσωπεύει το 4%.  Οι περισσότερες μέθοδοι  που χρησιμοποιούνται για την παραγωγή ηλεκτρικής ενέργειας καταναλώνουν άνθρακα. Περισσότερα ηλεκτρικά αυτοκίνητα θα απαιτούν περισσότερη ηλεκτρική ενέργεια, καθώς και μεγαλύτερη υποδομή φόρτισης και χωρητικότητα ηλεκτρικού δικτύου. Οι εταιρείες κοινής ωφελείας και οι εταιρείες παραγωγής ενέργειας θα πρέπει να επενδύσουν δισεκατομμύρια δημιουργώντας πρόσθετη χωρητικότητα.

Ο αριθμός των ηλεκτρικών οχημάτων στους δρόμους των ΗΠΑ  προβλέπεται να φτάσει  τα 26,4 εκατομμύρια το 2030, αποτελώντας το 10% των αναμενόμενων 259 εκατομμυρίων ελαφρών οχημάτων (αυτοκίνητα και ελαφρά φορτηγά). Αυτή είναι μια πρόβλεψη, επομένως πρέπει να χρησιμοποιήσουμε τα τρέχοντα δεδομένα για να την αξιολογήσουμε. Η Καλιφόρνια έχει κάνει πολύ θόρυβο τον τελευταίο καιρό σχετικά με τα ηλεκτρικά οχήματα. ας δούμε πώς θα πάει.

Οι πωλήσεις νέων ηλεκτρικών οχημάτων της Καλιφόρνια  έφτασαν το 19%,  αποδίδοντας  συνολικά περίπου 563.000 ηλεκτρικά οχήματα. Οι κρατικοί αξιωματούχοι  ισχυρίζονται  ότι τα 12,5 εκατομμύρια ηλεκτρικά οχήματα που αναμένονται μέχρι το 2035 δεν θα επιβαρύνουν το ηλεκτρικό δίκτυο. Όμως, η εμπιστοσύνη τους ότι το κράτος μπορεί να αποφύγει τις διακοπές ρεύματος βασίζεται σε ένα σενάριο καλύτερης περίπτωσης,, το οποίο προϋποθέτει:

  • Κατασκευή ηλιακής και αιολικής ενέργεια με πρωτοφανή ρυθμό: η μετάβαση σε όλες τις ανανεώσιμες πηγές ενέργειας θα απαιτήσει τουλάχιστον έξι γιγαβάτ νέων πόρων κάθε χρόνο για τα επόμενα 25 χρόνια, ρυθμός που δεν έχει επιτευχθεί ποτέ πριν
  • Να πείσει τους ανθρώπους να φορτίζουν τα ηλεκτρικά τους οχήματα σε ώρες εκτός αιχμής
  • Κατασκευή 15 φορές περισσότερων δημόσιων φορτιστών: θα χρειαστούν περίπου 1,2 εκατομμύρια φορτιστές για τα οκτώ εκατομμύρια ηλεκ. οχήματα που αναμένονται μέχρι το 2030. Επί του παρόντος, περίπου 80.000 φορτιστές λειτουργούν σε όλη την πολιτεία
  • Αύξηση της παραγωγής ηλεκτρικής ενέργειας κατά 42% το 2035 και έως και 85% το 2045. Η δυναμικότητα παραγωγής για την κάλυψη αυτής της ζήτησης σε ένα δεδομένο έτος θα πρέπει να τριπλασιαστεί έως το 2045.

Μόνο έξι ημέρες αφότου το Συμβούλιο Αεροπορικών Πόρων της Καλιφόρνια όρισε ότι το 35% των νέων αυτοκινήτων του 2026 που πωλούνται στην Καλιφόρνια (100% έως το 2035) πρέπει να έχουν μηδενικές εκπομπές, τα κύματα καύσωνα επιβάρυναν το ηλεκτρικό δίκτυο της Καλιφόρνια προκαλώντας ειδοποίηση έκτακτης ανάγκης 10 ημερών που προειδοποίησε τους κατοίκους να σταματήσουν τη χρήση ηλεκτρικής ενέργειας ή αλλιώς να αντιμετωπίσουν διακοπές του συστήματος.

Είναι αυτό που μπορούμε να περιμένουμε στον προβλεπόμενο κόσμο του Μπάιντεν το 2030;

Αλλά οι πράξεις μιλούν πιο δυνατά από τα λόγια. Παρά την προειδοποίησή του για τις συνέπειες της υπερθέρμανσης του πλανήτη, ο Μπάιντεν παίρνει τακτικά ενεργειοβόρα ελικόπτερα  για τα Σαββατοκύριακα στα σπίτια του στο Ντέλαγουερ, όπου έχει περάσει σχεδόν το ένα τέταρτο της προεδρίας του. 

πηγή : American Thinker

 

Σχετικά άρθρα