Αν κάποιος έβλεπε τις διαφημίσεις στην αμερικάνικη τηλεόραση, στην ζώνη υψηλής τηλεθέασης, λίγο πριν αρχίσει το debate της 7/10/2008 μεταξύ McCain και Obama, θα παρατηρούσε ότι το ABC είχε μια διαφήμιση της Chevron, το CBS είχε της Exxon και το CNNείχε διαφήμιση του «lobby του κάρβουνου». |
Επίσης ταυτόχρονα, υπάρχει μια εκστρατεία σε εξέλιξη στις ΗΠΑ η οποία λέγεται: «Μπορούμε να λύσουμε την κλιματική κρίση» – “We can solve the climate crisis” – http://www.wecansolveit.org/ η οποία θέλει να πείσει τον κόσμο με απόψεις λογικές και τεκμηριωμένες, πιέζοντας μέσω αυτών και τους πολιτικούς έτσι ώστε να δράσουν για να βρεθεί μια λύση στο πρόβλημα των κλιματικών αλλαγών. Αυτή ακριβώς την διαφήμιση αρνήθηκε να μεταδώσει το κανάλι ABC πριν το τελευταίο debate, χωρίς καμία δικαιολογία, παρά τις επανειλημμένες προσπάθειες επικοινωνίας από τους υπεύθυνους της εκστρατείας! Από αυτό και μόνο το γεγονός φαίνεται ξεκάθαρα η δύναμη που έχει το λόμπυ του πετρελαίου στις ΗΠΑ αλλά και αλλού, και τη διαπλοκή του με τα ΜΜΕ μέσω των εκατομμυρίων δολαρίων που δίνει για το σταμάτημα της καθιέρωσης της καθαρής ενέργειας. Αυτό αποτελεί ένα παράδειγμα οικονομικού ολοκληρωτισμού. Είναι μια τακτική προπαγάνδας και επηρεασμού της κοινής γνώμης, καλλιεργώντας την παραπληροφόρηση, τους χειρότερους φόβους και ένστικτα. Όλα αυτά φυσικά γίνονται για να μην μειωθούν τα υπερκέρδη των πετρελαϊκών εταιρειών που καταλήγουν στα χέρια πάρα πολύ λίγων ανθρώπων, σε βάρος της υγείας και της οικονομικής κατάστασης των πολλών αλλά και των ίδιων σε τελική ανάλυση! Ουσιαστικά θέλουν να πείσουν τον κόσμο ότι το να ζεις άρρωστος και φτωχός μέσα σε ένα κατεστραμμένο περιβάλλον είναι φυσιολογικό αρκεί να καταναλώνεις ενέργεια προερχόμενη από πετρέλαιο ή κάρβουνο! Αυτό γίνεται προσπάθεια να επιτευχθεί μέσω του ολοκληρωτικού ελέγχου της κυκλοφορίας της πληροφόρησης. |
Κατσουλάκος Παναγιώτης |