Πολυθεματικότητα

Ιστορική Εικόνα
• Οι επιστήμονες του Mar-Eco ακολουθούν μια παράδοση
• Η πρώτη εξερεύνηση του Ατλαντικού ήταν επίσης Διεθνής
• Είχε επίσης ξένη χρηματοδότηση (Ο Σκωτσέζος: Murray)
• Τι Γνωρίζουμε ήδη για τα θαλάσσια βάθη;
• Πως γινόταν η έρευνα των μεγάλων βαθών δεκαετίες πριν ;
Μια ιστορική στιγμή
Ο Murray ,o Hjort και συνάδελφοί τους στο κατάστρωμα του ερευνητικού πλοίου MichaelSars(Νορβ.) κατά την έρευνα του Ατλαντικού το 1910Πολύ ειδικές συνθήκες ζωής στα μεγάλα βάθη
• Απόλυτο σκοτάδι• καθόλου φωτοσύνθεσης
• Μεγάλη αραίωση των οργανισμών (Η θρέψη και αναπαραγωγή “πρέπει να σχεδιαστούν”!)
• Κάθε διαθέσιμη τροφή είναι νεκρό οργανικό υλικό από τα υψηλότερα επίπεδα της υδάτινης στήλης
• Η πρόοδο των δραστηριοτήτων είναι αργή
• Μερικοί οργανισμοί αγγίζουν μεγάλες ηλικίες (πάνω από 150 χρόνια)
Φυσικές Επιστήμες και Βιολογία
Μαθαίνουν την επιστημονική προσέγγιση
Παίρνουν μια γεύση της Ιστορίας της Βιολογίας και της σπουδαιότητά της στην ανάπτυξη της κοινωνίας
Εθνική προσέγγιση των εθνικών θεμάτων
Αναπτύσσουν στάσεις ζωής που διασφαλίζουν τη βιωσιμότητα
Καθιστούν ικανούς τους μαθητές να δουν την αξία της χρήσης ΙΤ σαν εργαλείο της επιστημονικής έρευνας

Ένα είδος σε κίνδυνοOrange Ruffy
• Ζει σε βάθη από 700 έως 1400 μέτρα
• Μπορεί να ζήσει έως 150 χρόνια
• Αναπαραγωγική ηλικία¨: 25-30 χρόνια
• Κάθε σύλληψη είναι καταστροφική για το είδος αυτό
• Πάρα πολλά συλλαμβάνονται πριν την ηλικία αναπαραγωγής
• Μελλοντικές Γενιές;;;;;;;;
Η νέα γνώση θα φέρει επανάσταση στον κόσμο;
Ένα παράδειγμα ανακάλυψης σε μεγάλα βάθη
Venus Flower–Basket
Αυτό το είδοςπαράγει καλύτερες γυάλινες ίνες απότην πιο μοντέρνα τεχνολογία
Τι περιμένουν οι επιστήμονες να ανακαλύψουν με το πρόγραμμα Mar-Eco;
• Περίπου 200 είδη των βαθέων υδάτων έχουν είδη καταγραφεί
• Με την νέα τεχνολογία περιμένουμε καταγραφή 600 νέων ειδών
ΓΕΩΓΡΑΦΙΑ
• Τεκτονικές πλάκες
• Ωκεάνιες οροσειρές
• Γεωλογία
• Ωκεάνια ρεύματα
• Υποβρύχια θερμικά ρήγματα
|
Ωκεάνιες Οροσειρές σε όλη τη Γη

ΤΕΧΝΗ
Γιατί ένας καλλιτέχνης στο πλοίο;
Ø Η επιστημονική έρευνα στο παρελθόν εξαρτάτο από τα σχέδια των καλλιτεχνών
Ø Σήμερα ο καλλιτέχνης απεικονίζει με τα “ εργαλεία” του δείχνοντας πως η σημερινή κοινωνία και η θεώρηση της ζωής θα αλλάξουν.

•Θα οργανωθεί με ένα συντονιστικό σχολείο από κάθε κράτος υπεύθυνο για την οικοδόμηση εθνικού δικτύου
• Τα σχολεία θα έχουν ίδια δικαιώματα συνεργασίας μέσα στο πρόγραμμα.
• Τα σχολεία μπορούν να συνεργάζονται σε εθνικό και διεθνές επίπεδο.
• Τα σχολεία θα έχουν στενή σχέση με εθνικά ινστιτούτα θαλασσίων ερευνών , πανεπιστήμια και μουσεία/ενυδρεία.
Η επαγγελματική κατάρτιση, εργαλείο εθνικής πολιτικής, για την προστασία του περιβάλλοντος και την «αειφόρο ανάπτυξη»
Ο Καλλιτέχνης
Ørnulf Opdahl Norwegian
Ένα Διεθνές Σχολικό Δίκτυο
•Πρόκειται να ιδρυθεί
|
|